A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Чудейська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

Рішення виконкому № 93 від 24.11.2020 року Про затвердження відповідальних осіб за отримання, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та за державну реєстрацію актів цивільного стану при виконавчом

Дата: 03.12.2020 09:13
Кількість переглядів: 60

УКРАЇНА

Чудейська сільська рада

Чернівецького району

Чернівецької області

Виконавчий комітет

 

Рішення 

 

від 24 листопада 2020 року                                                          № 93

 

Про затвердження відповідальних осіб

за отримання, зберігання та витрачання

бланків  свідоцтв про державну реєстрацію

актів цивільного стану та за державну

реєстрацію актів цивільного стану при

виконавчому комітеті та старостинських

округах Чудейської сільської ради

 

Відповідно до п.п.20 п.4 ст.42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування”, пунктом 2.10 розділу ІІ Порядку ведення обліку і  звітності про використання бланків свідоцтв  про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, зі змінами, затвердженим наказом Міністерства Юстиції України від 29.10.2012 року №1578/5, зареєстрованого в  Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за №1845/22157, та у  відповідності до рішення І сесії VІІІ скликання №8-1/2020 від 19.11.2020 р. «Про затвердження старост», виконавчий комітет Чудейської сільської ради

 

ВИРІШИВ:

              1. Призначити Мотреску Ромену Андріянівну, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Чудейської сільської ради, відповідальною за державну реєстрацію актів цивільного стану  в сільській раді, а також за отримання, зберігання  та витрачання бланків свідоцтв  про державну реєстрацію актів цивільного стану.

             2. На період відпусток та відряджень, а також на час тимчасової непрацездатності Мотреску Ромени Андріянівни, відповідальною за державну реєстрацію актів цивільного стану, отримання, витрачання та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану призначити секретаря Чудейської сільської ради Мігалецьку Катерину Павлівну.

3. Призначити  Лук’ян  Ніну  Іллівну відповідальною особою за отримання, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за державну реєстрацію актів цивільного стану  в Їжівському старостинському окрузі.

        

4. Призначити  Урсулян Адріяна Михайловича відповідальною особою за отримання, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за державну реєстрацію актів цивільного стану  в Череському старостинському окрузі.

5. Призначити  Савчук Іларію Василівну відповідальною особою за отримання, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за державну реєстрацію актів цивільного стану  в Буденецькому старостинському окрузі.

6. На період відпусток та відряджень, а також на час тимчасової непрацездатності старост старостинських округів Чудейської сільської ради, відповідальною за державну реєстрацію актів цивільного стану, отримання, витрачання та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану призначити секретаря виконавчого комітету Чудейської сільської ради.

7.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову Чудейської сільської ради Піцул А.Д.

 

 

 


Сільський голова                                                          Піцул А.Д.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь