A A A K K K
для людей із порушенням зору
Чудейська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

"Звіт про виконання сільського бюджету за 2017 рік"

 

 

Україна

ЧУДЕЙСЬКА  СІЛЬСЬКА  РАДА

СТОРОЖИНЕЦЬКОГО  РАЙОНУ,   ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

ХІІІ ПОЗАЧЕРГОВА CЕСІЯ  VІІ  СКЛИКАННЯ

 

ПРОЕКТ   Р І Ш Е Н Н Я  №    13/ 2018

 

16 березня 2018 року                                                                       село Чудей

 

Звіт про виконання  сільського

бюджету за 2017 рік

Керуючись пунктом 5 статті 28 Бюджетного кодексу України, пунктом 23 частини 1 статті 26, статтею 61 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,

 

СІЛЬСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Затвердити  Звіт  про виконання сільського бюджету за 2017 рік (загальний  та спеціальний фонд) по доходах  в сумі 41 694 800,00 грн., в тому числі: по загальному фонду в сумі 39 225 800,00 грн.; по спеціальному фонду в сумі 2 469 000,00 грн. та видатків в сумі 40 436 700,00  грн., в тому числі: по загальному фонду в сумі 36 524 500,00 грн.;  по спеціальному фонду в сумі 3 912 200,00 грн., з перевищенням  доходів над видатками в сумі  1 258,100 гривень.

2. Забезпечити опублікування Звіту про виконання сільського бюджету за  2017 рік  на веб-сайті громади.

         3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну  комісію  з  питань  бюджету, освіти, охорони здоров’я, культури, торгівлі  та  соціального розвитку (Піцул Н.Д.).

      

СІЛЬСЬКИЙ ГОЛОВА                                                                 А.Д.ПІЦУЛ

 

 

 

 

 

 

Звіт про виконання сільського бюджету

Чудейської ОТГ за 2017 рік

 

І. Загальна характеристика виконання бюджету

 

Згідно Закону України від 05.02.2015 року №157-VIII „Про добровільне об’єднання територіальних громад”  з 22.12.2016 року почала функціонувати Чудейська об’єднана територіальна громада до складу якої  входять три населених пункти: с.Чудей, с.Нова Красношора та с.Їжівці.

Бюджет Чудейської ОТГ складається з 1 сільського бюджету.

Уточненим  планом сільського бюджету  на 2017 рік передбачено доходів в сумі 41 287 200,00 грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 39 002 900,00 грн.,  по спеціальному фонду в сумі 2 2843 00,00 грн. Фактично надійшло доходів в сумі 41 694 800,00 грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 39 225 800,00 грн.,  що становить 101 % до уточненого плану, по спеціальному фонду в сумі 2 469 000,00 грн.

Уточненим планом на 2017 рік передбачено видатків в сумі                  41 448 900,00 грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 37 455 100,00 грн., по спеціальному фонду в сумі 39 938 00,00 грн. Касові видатки за 2017 рік склали в сумі 40 436 700,00  грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 36 524 500,00 грн., що становить 97,5 % до уточненого плану, по спеціальному фонду в сумі 3 912 200,00 грн., що становить 98 % до уточнених призначень.

За звітний   рік   отримано   базової  дотації з державного бюджету в сумі 6 448 200,00 грн., додаткову дотацію в сумі 6 072 700,00 гривень, медичну субвенцію в сумі 8 301 200,00 гривень, освітню субвенцію в сумі 16 885 900,00 гривень, субвенцію на розвиток інфраструктури – 5 073 400,00 гривень, субвенцію на соціально-економічний розвиток території – 380 000,00 гривень, субвенцію за рахунок залишку коштів освітньої субвенції – 1 048 700,00 гривень.

Виконання видаткової  частина бюджету сільської ради за 2017 рік становить :

  • по загальному фонду  фактичні видатки склали 35 801 300,00 грн. при плані 36 731 900,00 з врахуванням змін, що у відсотках виконання складає 97,5 %.
  • по  спеціальному фонду фактичні видатки склали  3 912 200,00  грн. при плані 3 993 800,00 грн. з врахуванням змін, що у відсотках виконання складає 98 %.

                    Планові показники звітного періоду виконані по фінансуванню видатків:

  • на утримання установ освіти на 97,4%,
  • на охорону здоровя  – 96,3%,
  • на утримання органів місцевого самоврядування – 99,2%,
  • на соціальний захист та соціальне забезпечення – 100%,
  • на культуру і мистецтво– 98,6%,
  • на житлово-комунальне господарство– 88,6%,

-    на правоохоронну діяльність та забезпечення безпеки держави– 98,3%,

  • транспорт,дорожнє господарство, звязок– 93,1%.

         Затвердження, виконання місцевого бюджету та формування міжбюджетних відносин в 2017 році відбувалося відповідно до Бюджетного кодексу України.  Проведена відповідна організаційна робота, направлена на виконання місцевого бюджету,  недопущення  заборгованості по заробітній платі та соціальних виплатах.

  Забезпечено  виконання Закону  України  «Про Державний  бюджет   України  на 2017 рік», при плануванні видатків сільського бюджету на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери враховано розмір  мінімальної заробітної з 1 січня  2017 року  мінімальної  заробітної  плати  в розмірі  - 3200 грн. Своєчасно проведено виплату зарплати працівникам  бюджетних  установ, повністю проведено розрахунки за спожиті  енергоносії.

           Протягом 2017 року органи місцевого самоврядування постійно інформувалися про хід виконання сільського бюджету. Підсумки виконання  сільського бюджету  розглядалися на засіданні сесії  сільської ради.

           В громаді  проводиться робота по дотриманню Бюджетного кодексу  України, у відповідності до якого  здійснюється  контроль за плануванням та фінансуванням видатків сільського бюджету.

У 2017 році проводились наради сільського голови з мобілізації платежів до сільського бюджету,  обговорювались питання наповнення сільського бюджету. Ведеться  постійно співпраця  з податковою інспекцією в частині надходжень податків та зборів в розрізі платників. Проводиться інвентаризація платників податку на нерухоме майно, відмінне  від земельної ділянки. Ведеться щоденний моніторинг виконання сільського бюджету в розрізі видів податків та зборів.  Завдяки проведеній роботі планові показники 2017 року було виконано і склали в цілому 105,3%,  що на 2836,9 тис. грн. більше ніж обсяг надходжень за відповідний період минулого року

 

ІІ. Показники економічного розвитку громади

На протязі 2017 року сільською радою, а також всіма її відділами, спеціалістами, виконавчим комітетом, проводилась робота для покращення економічної ситуації в ОТГ, ефективного використання бюджетних коштів, а також, вирішення проблем соціального характеру.

За звітній період сільською радою було прийнято  низку рішень, які сприяли  розвитку населених пунктів ОТГ.

 Чисельність населення ОТГ станом на 01.01.2017 року становила 12100 осіб станом на 01.01. 2018 року становить 12182 осіб. З кожним роком кількість населення ОТГ збільшується, в цьому році збільшення складає 82 особи.

 Субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій в сумі 380 000,00 грн. було використано на виконання наступних робіт:

  • капітальний ремонт Їжівського ДНЗ Мерцишор  - 300 000,00 грн. ( в т.ч. розроблення проектно-кошторисної документації 4 100,00 грн.);
  • придбання обладнання і предмети довгострокового користування         (комп’ютерна техніка для Чудейської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 – 80 000,00 )грн.;

Субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад в сумі 5 073 400,00 грн. було використано на виконання наступних робіт:

- капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С261002 В.Петрівці - Н.Красношора на ділянці км 2+381 - км 5+845 на території Чудейської сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області - 4 000 000,00 грн.( включно з проектно-кошторисною документацією – 289 646,80 грн.) з них, повернуто до ДБ -  2 310 248,40, як неосвоєні;

- капітальний ремонт Їжівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини Чудейської сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області, 59033 с.Їжівці Сторожинецького району Чернівецької області -234 541,00 грн;

-  капітальний ремонт адміністративної бідівлі Чудейської сільської ради по вул. Карпатська,2 на території Чудейської сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області, 59024 с.Чудей Сторожинецького району Чернівецької області – 838 859,00 грн. Cтаном на 01.01.2018 залишок – відсутній;

Освітню субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 16 885 900,00 грн., використано в сумі  15 524 816,47 грн., а також  передано з бюджету ОТГ до Сторожинецького районного бюджету у сумі 1 257 700,00 грн., залишок на 01.01.2018 – 103 346,53 грн.;

Субвенцію за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, що утворився на початок бюджетного періоду (за2016 рік) , яка надійшла з обласного бюджету у сумі  1 048 700,00 грн., повністю використана, залишок  станом на 01.01.2018 – відсутній;

 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 8 301 200,00 грн. використана наступним чином: передано з бюджету ОТГ районному бюджету  на первинну та вторинну медицину у сумі 5 210 800,00 грн., касові видатки склали 3 088 047,66 грн., залишок станом на 01.01.2018 складає  – 2 352,34 грн.;

З сільського бюджету районному бюджету в 2017 році надані субвенції в сумі 723 158,56 грн., з них: касові видатки склали 719 158,56 грн. ( на фінансування навчання 4 учнів Чудейської ОТГ в сумі  10 000,00  грн., на фінансування медицини першого рівня Чудейської ОТГ за січень-лютий місяць в сумі 97 300,00 грн.,на фінансування закладів освіти за 1 місяць 2017 року в сумі 130 300,00, на фінансування бібліотек 24 700,00 грн., на фінансування територіального центу в сумі 456900,00 грн), Сторожинецькому районному управлінню праці та соціального захисту населення в сумі 4  000,00 грн.)

Сільською радою в 2017 році, вживались заходи спрямовані на енергозбереження, що дало можливість заощадити бюджетні кошти на оплату енергоносіїв

Розроблено та затверджено для кожної бюджетної установи план заходів з енергозбереження, включаючи заходи щодо економного споживання енергоносіїв. Договора укладаються за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених лімітів споживання, та постійно проводиться моніторинг споживання енергоносіїв бюджетними установами ОТГ.

Також, для здійснення заходів у сфері енергоефективності та енергозбереження проведено утеплення фасаду Їжівської ЗОШ І-ІІІст. на суму 182 869,00грн. , утеплення фасаду Чудейський НВК на суму 337 000,00 грн.,  утеплення фасаду Чудейська ЗОШ І-ІІст. 196 975,00  грн.

Середньомісячна заробітна плата по ОТГ за 2017 рік складає 4 026,81 грн.

Станом на 01.01.2018 року, заборгованість із  виплати заробітної плати по ОТГ немає.

Постійно здійснюються  рейди-перевірки дотримання підприємцями ОТГ трудового законодавства, з метою легалізації не працевлаштованих громадян, а також неофіційної виплати заробітної плати.

 

ІІІ. ДОХОДИ

 

До сільського бюджету по загальному та спеціальному фондах (без урахування обсягів міжбюджетних трансфертів) за 2017 рік надійшло доходів 8 118 350,39 грн., що становить 105,3% до річного плану, затвердженого місцевими радами з урахуванням змін  (7 710 572,28 грн.) та на 2 836 986,02 грн. (в 1,5 раза) більше, ніж за минулий рік в умовах змін БКУ.

До загального фонду надійшло 6 869 857,13 грн. при плані затвердженому місцевими радами з урахуванням змін 6 646 900 грн. або 103,4%  (+222 957,13 грн.), що на 2 029 034,07 грн. (+41,9 %) більше попереднього року в умовах змін БКУ.

Найбільшу питому вагу у надходженнях загального фонду займає податок на доходи фізичних осіб (66,7%) – якого надійшло в сумі 4 595 599, 74 грн., що становить 104,5 % або на  196 999,74 грн. більше плану та на 1 549 278,10 грн.     (в 1,5 раза) більше надходжень минулого року.

 Другим джерелом наповнення доходної частини загального фонду є акцизний податок – 3,8% надходжень, якого надійшло в сумі  259 376,79 грн. або на  23,3 % більше до плану (+49 076, грн.) та на 81 594,39 грн. більше надходжень минулого року.

Єдиного податку надійшло 876 432,80 грн. при плані з урахуванням змін 805 100,00 грн. або 108,9 % (+71 332,80 грн.), що на 446 184,07 грн. (в 2 р.б.) попереднього року в умовах змін БКУ.

Податку на майно надійшло в сумі  857 939,05 грн., що складає до плану 98,7% (мешканці ОТГ власників об’єктів житлової нерухомості отримали повідомлення із сумою до сплати , але багато населення цей податок не сплатили), в тому числі:

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки –             102 568,21 грн., що на 52 431,79 грн. менше плану (-33,8%) та на 52 381,90 грн. менше надходжень попереднього року;

 - плати за землю – 755 370,84 грн., що становить до плану 105,8% та на 94 133,00 грн. (+14,2 %) більше, ніж надійшло за минулий рік.

Надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надійшло в сумі 22 525,60 грн., що менше на 8 474,40 грн. (-27,3%) до плану та на 8 361,47 грн. менше попереднього року, за рахунок того, що на протязі року зменшилась кількості об’єктів , що здаються в оренду.

По рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів – 229 897,75 грн. (-88 102,25 грн., -27,7%) та на 88 443,75 грн. за рахунок зменшення видачі лісових квитків на проведення рубок догляду;

До спеціального фонду надійшло 1 248 493,26 грн. або 117,4% до річного плану з урахуванням змін 1 063 672,28 грн. (+184 820,98 грн.) та на                  807 959,50 грн. (в 2,8раза) більше, ніж за минулий рік .

В розрізі основних платежів до спеціального фонду надійшло:

- власних надходжень бюджетних установ – 892 246,93 грн., що становить 107,6% (+63 348,65 грн.) до плану та на 649 482,65 грн. (в 3,7 раза) більше, ніж за минулий рік;

- коштів від продажу землі – 242 313,00 грн., що в 1,7 раза більше до плану (+102 739,00 грн.) та на 120 040,00 грн. (в 2 раза) більше минулорічних надходжень;

- цільових фондів – 106 749,59 грн., що становить 112,1% (+11 549,59 грн.) до плану та на 54 364,84 грн. (в 2 раза) більше, ніж за минулий рік;

 - екологічного податку – 1 839,84 грн. виконання 100%.

Крім того, надходження до бюджету розвитку становили 246 490,89 грн. або в 1,8 раза (+106 916,89 грн.) більше до плану та на 119 473,89 грн. (в 1,9 раза) більше, ніж торік.

 

ІV. Видатки

 

0110170 Організаційне, організаційно-аналітичне та матеріально- технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради(у разі її створення) міської, селищної, сільської рад

 

      На утримання органів місцевого самоврядування ,  на 2017 рік заплановано  видатки з урахуванням змін  в сумі 2 649 700,00 грн. плану, виконання становить 2 628 621,70 грн., або 99,2% річних планових призначень.

Із загальної суми видатків на заробітну плату з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) спрямовано 2 399 803,72 грн., при уточнених планових показниках 2 399 900,00 грн., що становить майже 100% до планових призначень, або 92 % до загальної суми видатків.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) касові видатки складають 45 009,82 грн, при уточненому  плані – 52 000,00 грн. , що у відсотках становить 94,3% до уточненого плану.

 

 

  1. Освіта.

 

 На 2017 рік по сільському бюджету на “Освіту” заплановані видатки з урахуванням змін в сумі 29 576 325,29 грн. з них:

 Заплановані видатки  з урахуванням змін загального фонду – 27 682 920,00 грн. , фактично проведені видатки в сумі 26 960 801,77 грн.,виконання складає 97,39 %.        

 Заплановані видатки з урахуванням змін спеціального фонду – 1 893 405,00 грн., фактично проведені видатки  в сумі 1 829 572,29 грн., виконання складає 97 %.         

Видатки загального фонду сільського бюджету по загальноосвітніх школах  (код 0111020) проведені в сумі 22 887 203,15 грн., що складає  85 % до загальних витрат на освіту. Фактичні видатки на заробітну плату з нарахуваннями по  КЕКВ ( 2110, 2120) становлять 20 469 167,81 що становить 98,27 %, від  уточнених планових показників  20 829 179,00 грн. Із загальної суми витрат (22 887 203,15 грн.) по загальному фонду видатки на оплату праці склали 90 %.

Заборгованості по зарплаті та нарахуваннях на неї станом на 01.01.2018 року по установах освіти немає.

По загальноосвітніх закладах на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів було передбачено уточненим планом 12 000,00 грн., фактично витрачено 4 305,82 грн., що у відсотках складає 35,8 %.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) по загальноосвітніх школах склали 1 119 082,88 грн. при уточнених планових показниках 1 234 001,00 грн., освоєння коштів складає 90,69 %.

Видатки спеціального фонду сільського бюджету по загальноосвітніх школах  (код 0111020) проведені в сумі 1 567 288,51 грн. (98 % від уточнених планових показників 1 600 700,00 грн.) – з них: по коду 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» видатки по бюджету розвитку в сумі -716 844,00 грн.,

По коду 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 411 819.00 грн. видатки по бюджету розвитку.

 по коду 2230 "Продукти харчування" – 438 625,51 грн.

  Видатки на харчування дітей по загальноосвітніх школах загального та спеціального фонду  характеризуються   слідуючими даними:

                   Харчування учнів ЗОШ згідно постанови КМ № 856:

  - кількість діто-днів                 - 36900;

  - видатки на харчування         - 392 481,00 гривень;

  - середня вартість діто-дня     -  10,64 гривень.

    Видатки на харчування дітей дошкільного віку в школах-садах:

  - кількість діто-днів                 - 11700;

  - витрати на харчування         - 186 092,00 гривень;

  - середня вартість діто- дня    - 15,91 гривень.

Видатки загального фонду сільського бюджету по дошкільних установах   (код 0111010) проведені в сумі 4 073 598,62 грн., що складає  15 % до загальних витрат на освіту. Фактичні видатки на заробітну плату з нарахуваннями по  КЕКВ ( 2110, 2120) становлять 3 433 419,99 що становить 100 %, від  уточнених планових показників  3 434 500,00 грн. Із загальної суми витрат (4 073 598,62 грн.) по загальному фонду видатки на оплату праці склали 85 %.

Заборгованості по зарплаті та нарахуваннях на неї станом на 01.01.2018 року по дошкільних установах  немає.

По дошкільних закладах на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів було передбачено уточненим планом 2400,00 грн., фактично витрачено 1 491,72 грн., що у відсотках складає 62,2 %.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) по дошкільних закладахх склали 255 271,93 грн. при уточнених планових показниках 280 820,00 грн., освоєння коштів складає 90,9 %.

Видатки спеціального фонду сільського бюджету по дошкільних установах  (код 0111010) проведені в сумі 262 283,78 грн. (90 % від уточнених планових показників 292 705,92 грн.) – по коду 2230 "Продукти харчування"  та складає  14 % до загальних витрат на освіту.

По ДНЗ видатки по коду 2230 “Продукти харчування” по загальному та спеціальному фонду характеризуються слідуючими даними:                             

  • кількість діто-днів  – 32100;
  • видатки на харчування – 557 652  гривень;
  • середня вартість і діто-дня – 17,38  гривень.

 

2000 Охорона здоров’я

 

Видатки на утримання установ охорони здоров’я ОТГ за  2017 року  проведені по загальному фонду в сумі 3 266 090,81 грн.,  що  становить  96,3 % до уточнених планових показників на звітний період 3 393 300,00 грн.

Фактичні видатки на заробітну плату з нарахуваннями по  КЕКВ ( 2110, 2120) становлять 2 271 037,34 що становить 100 %, від  уточнених планових показників  2 272 000,00 грн. Із загальної суми витрат (3 266 090,81 грн.) по загальному фонду видатки на оплату праці склали 70 %.

Заборгованості по зарплаті та нарахуваннях на неї станом на 01.01.2018 року по установах медицини немає.

По медичних установах на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів було передбачено уточненим планом 66090,23 грн., фактично витрачено 66 100,00 грн., що у відсотках складає 100 %.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) по  медичних установах  склали 123 782,90 грн. при уточнених планових показниках 196 500,00 грн., освоєння коштів складає 63 %.

Витрати на молочні суміші по  медичних установах за 2017  рік склали 69 395,23 грн., при уточнених планових показниках 75 200,00 грн., освоєння коштів складає 93 %.

Витрати на пільговий   відпуск    медикаментів  по  медичних установах за 2017  рік склали 500 800,00 грн., при уточнених планових показниках 538000,00 грн., освоєння коштів складає 93 %.

 

                    

 

3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

На  здійснення заходів у галузі соціального захисту та соціального забезпечення з сільського бюджету ОТГ за 2017 рік по загальному фонду спрямовано 76 100,00 грн., при уточненому плані на  2017 рік  76 160,00 грн., або 100 %.

Із них, спрямовано кошти на виплату допомоги на поховання 14 громадянам у сумі 14 000.00 грн. (КЕКВ 2730); на надання одноразової матеріальної допомоги 62 громадянам на суму 62 100,00 грн. (КЕКВ 2730)

 

4000 Культура та мистецтво

 

На утримання установ у галузі культури і мистецтва з сільського бюджету ОТГ за 2017 рік спрямовано 2 144 219,67 грн., при уточнених планових показниках – 2 185 006,04 грн., або на 98 %, з них:  по загальному фонду – 2 095 006,22 грн., при уточненому плані 2 125 030,00 грн. (98,6 %), спеціальному – 49 213,45 грн., при уточненому плані 59 976,04 грн. (82,6 %).

По   бібліотеках (код 0114060)  уточнений    план  на рік  по загальному фонду сільського бюджету   складає   в сумі 204 800,00 грн. при цьому фактично  профінансовано  за рік  198 611,10 грн. , що у відсотках складає 97,0% до затвердженого плану.

Із загальної суми видатків на заробітну плату з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) спрямовано 177 497,61 грн., при уточнених планових показниках 178200,00 грн., що становить майже 99,6 % до затвердженого плану.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) касові видатки складають 9 000,00 грн, при уточненому  плані – 13 200,00 грн. , що у відсотках становить 68,2% до плану.

Кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01.01.2018 року по захищених статтях відсутня.

По будинках   культури  та   клубних закладах  (код 0114090)  уточнений    план  на рік  по загальному фонду сільського бюджету   складає   в сумі 435 989,180 грн. при цьому фактично  профінансовано  за рік  448 330,00 грн. , що у відсотках складає 97,25% до затвердженого плану, по спеціальному –  0,00 грн., при уточненому плані 976,04 грн. (0,00%).

Із загальної суми видатків на заробітну плату з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) спрямовано 402 404,56 грн., при уточнених планових показниках 402 730,00 грн., що становить  99,92 % до затвердженого плану.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) касові видатки складають 28 110,00 грн, при уточненому  плані – 38 000,00 грн. , що у відсотках становить 73,98% до затвердженого плану.

Кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01.01.2018 року по захищених статтях відсутня.

Видатки по школі естетичного  виховання дітей (код 0114100) профінансовано за  2017 рік  на  99 %.  Уточнені   планові показники  на 2017  рік  склали 1 530 900,00 грн., фактичні  видатки склали 1 509 619,89  грн., з них по загальному фонду – 1 460 405,94 грн., при уточненому плані 1 471 900,00 грн. (99,22 %), спеціальному – 49 213,95 грн., при уточненому плані 59 000,00 грн. (83,41 %).

Із загальної суми видатків на заробітну плату з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) по загальному фонду спрямовано 1 420 185,04 грн., при уточнених планових показниках 1 428 200,00 грн., що становить  99,44 % до затвердженого плану, по спеціальному фонду (за рахунок батьківської плати) спрямовано 49 213,95 грн., при уточнених планових показниках 59 000,00 грн., що становить  83,41 % до затвердженого плану.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) касові видатки складають 17 869,18 грн, при уточненому  плані – 18 400,00 грн. , що у відсотках становить 97,12% до затвердженого плану.

Кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01.01.2018 року по захищених статтях відсутня.

 

6000 Житлово-комунальне господарство

 

В бюджеті 2017 року на благоустрій (код 0116060) населених пунктів Чудейської ОТГ  заплановано з урахуванням змін 95 500,00  грн. Виконано робіт та надано послуг з благоустрою на суму 84 595,70 грн. або 88,58  % до плану з урахуванням змін.  

За звітний період  виконано наступні види робіт та надано послуг з благоустрою:

  • зовнішнє освітлення: оплата електроенергії та утримання ліній – 40 568,10 грн.;
  • саночищення і вивіз сміття: оплата робітникам за договорами –  44 009,60 грн.;

6300 Будівництво

 

В сільському  бюджеті 2017 року на реалізацію заходів щодо інвестиційного розвитку території (код 0116310) бюджет розвитку , по спеціальному фонду  заплановано з урахуванням змін 1 590 324,00  грн., фактично профінансовано 1 587 096,00 грн., що у відсотках становить 99,8 % до запланованих показників. Профінансовано на капітальний ремон інших об’єктів по коду (3132) 1 373 400,00 грн. ( Чудейська с/рада -  капітальний ремонт будівлі – 838 900,00 грн., АЗПСМ с. Їжівці – капітальний ремонт будівлі – 234 500,00 грн., ДНЗ Мерцишор с.Їжівці - перекриття даху- 295900,00 грн. , виготовлення проектно-кошторисної документації по  ДНЗ Мерцишор с.Їжівці - перекриття даху – 4 100,00 грн), що у відсотках становить 100 % до запланованих показників  1 373 400,00. Також, здійснено видатки до бюджету розвитку на капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів (код 3122) 120 282,00 грн, ( Чудейська с/рада – придбано кімнату в буділі с/ради для потреб громади- 120 282,00грн.), що у відсотках становить 100 % до запланованих показників  120 282,00 грн.

Також, здійснено видатки до бюджету розвитку на придбання обладнання і предметів довгострокового користування (код 3110) 93 414,00 грн, ,що у відсотках становить 96,7 % до запланованих показників  96 642,00 грн.

 

6600 Транспорт, дорожнє господарство, зв`язок, телекомунікації та інформатика

 

В сільському  бюджеті 2017 року на утримання та розвиток інфраструктури доріг (код 0116650) населених пунктів Чудейської ОТГ  заплановано з урахуванням змін 429 766,80, грн., фактично профінансовано 420 139,30 грн., що у відсотках становить 98 % до запланованих показників. Із загальної суми видатків на заробітну плату з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) по загальному фонду спрямовано 5 063,00 грн., при уточнених планових показниках 5 100,00 грн., що становить  99,3 % до затвердженого плану. надано послуг (код 2240)  на суму 91 081,50 грн. або 92,40  % до плану з урахуванням змін (98 520,00 грн.).  Придбано  предмети, матеріали, обладнання та інвентар (код 2210 ) на суму 34 348,00 грн., що у відсотках до запланованих показниках ( 36 500,00 грн.)  становить 94,10 % . На виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту доріг (співвфінасування) до бюджету розвитку (КЕКВ 3132) по спеціальному фонду спрямовано 289 646,80 грн., при уточнених планових показниках 289 646,80 грн., що становить  100 % до затвердженого плану.

 

  1. Правоохоронна діяльність та забезпечення безпеки держави

 

   За КПКВ 0117010 «Місцева пожежна охорона» уточнений план за 2017 рік становить 569 170,00 грн.,фактично профінансовано – 559 598,49 грн. або 98,3 %. - Загальна сума видатків на заробітну плату з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120), включаючи доплату за класність, нічні та святкові  становить 451 429,01 грн., при уточнених планових показниках 451 470,00 грн., що становить  99,9 % до затвердженого плану.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) касові видатки складають 19 541,71 грн, при уточненому  плані – 27 000,00 грн. , що у відсотках становить 72,4% до затвердженого плану.

  Штатна та фактична чисельність по підрозділах місцевих пожежних команд станом на 01.01.2017 складає  8 штатних одиниць.

                    

Проведення заходів із землеустрою (КПКВ 7310) та охорона і раціональне використання земель (КПКВ 7612), фінансування яких здійснюється за рахунок коштів, які надходять до спеціального фонду громади у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва

 

Залишок коштів, що надійшли до спеціального фонду сільського бюджету у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, станом на 01.01.2017 складав 23 189,23 грн. 

Протягом звітного року даних коштів не надходило.        

 Видатки по спеціальному фонду за КПКВ 7310 та КПКВ 7612 у 2017 році не проводились.

 Залишок коштів станом на 01.01.2018 року – 23 189,23 грн. 

9100 Цільові фонди

 

Залишок коштів фонду охорони навколишнього середовища на 01.01.2017 року складав 4 162,75 грн. За 2017 рік надійшло до фонду громади всього 3 005,85 грн., у тому числі кошти екологічного податку – 1 839,84 грн. та грошові стягнення за шкоду, заподіяну навколишньому середовищу – 1 166,01 грн. Крім того, відповідно до рішення сесії Чернівецької обласної ради від 14.11.2017 № 202-17/17 „Про Перелік природоохоронних заходів для фінансування з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища в 2017 році за рахунок залишку коштів станом на 01.01.2017” (із змінами) та розпорядження голови Чернівецької обласної ради від 18.12.2017 № 292 „Про фінансування коштів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища за рахунок залишку коштів станом на 01.01.2017” отримано субвенцію з обласного бюджету (обласний фонд охорони навколишнього природного середовища) в сумі 50 000,00 грн.

Видатки проведено по КПКВК 9120 «Утилізація відходів» при уточненому плані 54 150,00 грн. в загальній сумі 54 100,00 грн. (99,9%), у тому числі за рахунок коштів сільського фонду за КЕКВ 2240 – 4 100,00 грн., які спрямовано на оплату послуг з обваловки сміттезвалищ, та субвенції з обласного бюджету за КЕКВ 2210 – 50 000,00 грн. на придбання контейнерів для збору твердих побутових відходів у с. Чудей. Залишок  коштів на 01.01.2018 складає 3 068,60 грн.

 

 

 

 

Спеціаліст фінансово - бухгалтерського  відділу                    Д.Т.Даскалюк

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь