Чудейська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №8 про закупівлю _товару – крупи та макарони, 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Дата: 09.01.2024 16:59
Кількість переглядів: 38

Чудейська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області

Чудейська сільська

 

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №8

 

 

05.01.2023 р.                                                                                                                      с.Чудей

                                        

уповноваженої особи

 

Порядок денний:

1. Про прийняття рішення про закупівлю _товару – крупи та макарони, 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178(із змінами й доповненнями)  “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).

    1. Про розгляд та затвердження змін до річного плану закупівель на 2024 рік у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1).
    2. Про оприлюднення  змін до річного плану закупівель на 2024 рік в електронній системі закупівель (далі Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1).

 

Під час розгляду першого питання порядку денного:

Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.

Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями.

 

Під час розгляду другого питання порядку денного:

На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей для забезпечення наявної потреби Замовника є необхідність у затвердженні змін до річного плану закупівель на 2023 рік щодо Закупівлі (Додаток 1).

 

Під час розгляду третього питання порядку денного:

На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей є необхідність оприлюднити зміни до річний план закупівель на 2024 рік в Електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження (Додаток 1).

 

ВИРІШИЛА:

      1. Провести процедуру відкриті торги щодо Закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
      2. Затвердити зміни до річний план закупівель на 2024 рік (Додаток 1).
      3. Оприлюднити зміни до річний план закупівель на 2024 рік в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1).

 

Додатки:                1. Додаток 1 на 1 арк.

 

 

Посада 

уповноваженої особи (бухгалтер)

 

 

________________

підпис

 

Тетяна Бурла

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

РІЧНИЙ ПЛАН (ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ )
закупівель на 2023 рік

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Чудейська сільська рада

1.2. місцезнаходження  замовника: с. Чудей вул.Карпатська 2, Чернівецького району Чернівецької області

1.3. ідентифікаційний код замовника:04416683

1.4.  категорія замовника: Державний замовник

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товару Крупи та макарони 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

3.Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета  закупівлі: 357600,00 грн. (Триста п’ятдесят сім тисяч шістсот гривень, 00 копійок).

4.Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів):_2230_

5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:

5.1. вид закупівлі: відкриті торги з особливостями

5.2.орієнтовний початок проведення: 05.01.2024 року.

 

Примітка: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)

 

Посада 

уповноваженої особи (бухгалтер)    

 

 

________________

підпис

 

Тетяна Бурла

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь