Чудейська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 9

Дата: 09.01.2024 17:01
Кількість переглядів: 34

Чудейська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області

(Чудейська сільська рада)

 

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 9

 

05.01.2024р.                                                                                                                     с. Чудей

уповноваженої особи

Порядок денний:

Про розгляд та затвердження тендерної документації щодо закупівлі:  товару „крупи та макарони, 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості” за  ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника , (далі – Закупівля).

  1. Про подання для оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерної документації та проєкту договору в електронній системі закупівель (далі Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).

Під час розгляду першого питання порядку денного:

Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.

Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.

Тендерна документація щодо Закупівлі розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей. При розробленні цієї тендерної документації розглянуто питання стосовно строків проведення процедури закупівлі, переліку кваліфікаційних критеріїв, вимог щодо забезпечення тендерної пропозиції, строку дії тендерної пропозиції, методики оцінки пропозицій, проєкту договору про закупівлю, технічних вимог до предмета закупівлі, та інших положень з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

На підставі вищенаведеного наявні підстави для затвердження тендерної документації (з Додатками до неї), в т. ч. проєкту договору щодо Закупівлі згідно з розглянутим проєктом.

Під час розгляду другого питання порядку денного:

На виконання вимог пунктом 24 Особливостей встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

На виконання вищезазначеного я, уповноважена особа,

ВИРІШИЛА:

    1. Затвердити тендерну документацію щодо Закупівлі з усіма Додатками, в т. ч. проєкт договору про закупівлю.
    2. Оприлюднити оголошення щодо Закупівлі, тендерну документацію та проект договору про закупівлю в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом з урахуванням Особливостей.

 

Додатки:                1. Додаток __  на _1_ арк.

 

   Посада 

уповноваженої особи (бухгалтер)               ________________                  Тетяна Бурла

                                                                          підпис

 

 

Додаток  1

 

ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Чудейська сільська рада

1.2.місцезнаходження  замовника: 59024, вул. Карпатська 2, с.Чудей Чернівецького району, Чернівецької області

1.3. ідентифікаційний код замовника:4416683

1.4.категорія замовника: державний замовник

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товару крупи та макарони, 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.

3. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

3.1. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг:12434 кг

3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: с. Чудей, вул. Карпатська 2, Чернівецького району Чернівецької області.

4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 357600,00 грн. (Триста п’ятдесят сім тисяч шістсот  гривень, 00 копійок.).

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з січня 2024 р. по 31 грудня 2024р.

6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.01.2024р.

7. Умови оплати

Подія

Опис

     Тип оплати

Період,

(днів)

Тип

днів

Розмір

оплати,

(%)

 — поставки товару  — оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде рахунок ;

 

 

Замовник протягом 20 банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Сторожинець.

Післяплата — спосіб грошових розрахунків між організаціями, підприємствами і громадянами, при яких оплата вартості товару здійснюється безпосередньо під час отримання його адресатом.

 

20

банківські

100

 

8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

 9.1.Вид  забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):  не вимагається.

9.2.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.

10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.

10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих  торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах  від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 %.

12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується .

 

Посада 

уповноваженої особи (бухгалтер)    

 

 

________________

підпис

 Тетяна Бурла

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь