Чудейська громада
Чернівецька область, Чернівецький район

Протокол затвердження змін до річного плану закупівель для закупівлі послуги з вирівнювання поверхонь (грейдерування вулиць комунальної власності Чудейської територіальної громади) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропереда

Дата: 28.10.2024 12:03
Кількість переглядів: 50

Чудейська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області

Чудейська сільська рада

 

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ  № 137

 

 

25.10.2024 р.                                                                                                                  с.Чудей

     

 

уповноваженої особи

 

Порядок денний:

1..Про прийняття рішення про закупівлю послуги з вирівнювання поверхонь (грейдерування вулиць комунальної власності Чудейської територіальної громади)

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).

2.Про розгляд та затвердження змін до річного плану закупівель на 2024 рік у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1).

3. Про оприлюднення змін до  річного плану закупівель на 2024 рік в електронній системі закупівель (далі Електронна система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1).

 

Під час розгляду першого питання порядку денного:

Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

Пунктом 10 встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.

Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей.

 

Під час розгляду другого питання порядку денного:

На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей для забезпечення наявної потреби Замовника є необхідність у затвердженні змін до річного плану закупівель на 2024 рік щодо Закупівлі (Додаток 1).

 

Під час розгляду третього питання порядку денного:

На виконання вимог статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 Особливостей є необхідність оприлюднити зміни до  річного плану закупівель на 2024 рік в Електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня його затвердження (Додаток 1).

 

ВИРІШИЛА:

      1. Провести процедуру відкриті торги щодо Закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
      2. Затвердити зміни до   річного плану закупівель на 2024 рік (Додаток 1).
      3. Оприлюднити зміни до річного плану закупівель на 2024 рік в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей (Додаток 1).

 

Додатки:                1. Додаток 1 на _1_ арк.

 

 

Посада 

уповноваженої особи (бухгалтер)  

 

________________

підпис

 

Тетяна Бурла

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ
закупівель на 2024 рік

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Чудейська сільська рада

1.2. місцезнаходження  замовника: с.Чудей вул. Карпатська 2, Чернівецького району, Чернівецької області

1.3. ідентифікаційний код замовника:04416683

1.4.  категорія замовника: Державний замовник

 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  послуги з вирівнювання поверхонь (грейдерування вулиць комунальної власності Чудейської територіальної громади) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

3.Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета  закупівлі: 40000,00 грн. Сорок тисяч  гривень, 00 копійок.

4.Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів):2240

5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:

5.1. вид закупівлі: відкриті торги з особливостями

5.2.орієнтовний початок проведення:  25.10. 2024року.

 

Примітка: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178

 

Посада 

уповноваженої особи (бухгалтер)     

 

 

________________

підпис

 

Тетяна Бурла

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь